Pirate Party

I am wondering: Is this pirate fever a global disease or limited to my son’s kindergarten? He has been obsessed with piratery for the past few months. Of course that means we will have a pirate party for his upcoming 5th birthday.

Here are the invitations as well as some bottlecaps for decorating the successful pirates with medals after the many adventures they will have to endure.

Source of the pirate image: Guy, found on mydiecuts.com

Advertisements

6 thoughts on “Pirate Party

Add yours

  1. haha, einerseits bin ich ja froh, dass ich diese kindergeburtstage hinter mir habe – trotz spaß waren sie auch immer ganz schön anstrengend;) aber hier wäre ich gerne mäuschen!! erstens ein schönes thema (ein dauerbrenner, und auf piraten steh ich bis heute) und deine deko ist ja suuuuper!!! die kleinen piraten werden gigantisch stolz sein auf ihre medaillen!! und auch die einladungsbottle ist eine klasse idee!

  2. jetzt weiß ich woran Du gearbeitet hast 😉 die sind genial geworden!Dann wünsche ich Euch gutes Entern und erfolgreiche Schatzsuche 🙂

  3. Hallo
    Mein Sohn feiert im September seinen 4. Geburtstag und ich habe zufällig Deine Bilder gefunden. Super Deko und tolle Einladung 🙂
    Kannst Du mir bitte verraten, wie Du die Abzeichen gebastelt hast? Und auch ein paar Stationen der Schatzsuche?

    Vielen herzlichen Dank und viele Grüsse aus der Schweiz.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: